31-1 - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Jopie ik - WaarBenJij.nu 31-1 - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Jopie ik - WaarBenJij.nu

31-1

Blijf op de hoogte en volg Jopie

31 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

We doen onze 13 rondjes op dek 7 en zien twee dolfijnen aan stuurboordkant van het schip. En later in de middag zien we er nog een stuk of tien. Sommige maken er zelfs een show van!

Wij dachten altijd dat de tijdzones per uur gingen, maar vannacht gaat de klok een half uur vooruit, om gelijk te komen met de tijd in Cochin.

Het nieuws van vandaag is slapjes, net als ik trouwens, ik heb een koorts-lip en ben verkouden. Dus vanavond vroeg naar bed en morgen gezond weer op! In plaats van het galagebeuren aan te trekken, houden we lekker de spijkerbroek aan en gaan we een pizza'tje halen.

J. overtuigt me zijn methode eens te proberen om snel van een koorts-lip af te komen. Bij gebrek aan alcohol schijnt parfum ook te helpen. Dus gaat de Hugo Boss er op. @!?;?)€$£%{|?!!! wat doet dat zeer! En bedankt, nu heb ik ook nog een loopneus.

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Queen Mary 2

We varen met de Queen Mary 2, rederij Cunard. Een reis van 106 dagen, M303 is de reiscode.

26 April 2013

23-4

22 April 2013

22-4
Jopie

Welkom bij ons reisverslag! We proberen zo vaak en zo veel mogelijk informatie te delen, maar willen niet dat de hele wereld weet dat we bijna 4 maanden aan het cruisen zijn. Hierbij dan ook het verzoek om niet onze namen te vermelden of die van onze meiden. Wij weten zeker dat we veel plezier zullen hebben en dat wensen we jullie ook met het lezen van onze reisverhalen.

Actief sinds 10 Feb. 2012