21-4 - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Jopie ik - WaarBenJij.nu 21-4 - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Jopie ik - WaarBenJij.nu

21-4

Blijf op de hoogte en volg Jopie

21 April 2013 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

Buenas dias!

We zijn in Las Palmas op Gran Canaria. We liggen bijna in het centrum van de stad en het eerste wat ik doe is een Telegraaf kopen voor J. We zijn compleet van de leg, want na 3 maanden 'links rijden', kijken we dus continue naar de verkeerde kant als we willen oversteken.

Las Palmas is een leuk stadje, met een mooi strand, leuke boulevard en aardige mensen. Bij Bretzel Haus drinken we een lekkere cappuccino met een donut. Even later komen ze ook nog langs met stukjes taart en ze verkopen heerlijke broodjes. Wij zitten hier voorlopig goed.

Ik zie een leuke tas voor ons jongste moppie, maar hij wil me niet vertellen wat hij kost. 'I will make you a good price', en hij begint de tas al in te pakken. Dan zegt hij dat hij normaal 30 kost, maar dat ik hem mag hebben voor 27,50. Ja, daaaag!!
Dus ik loop de winkel uit. Hij begint met afprijzen en uiteindelijk loopt J. terug om voor een tientje wéér een tasje te scoren. Ik zei toch dat we een extra koffer nodig gaan hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

Queen Mary 2

We varen met de Queen Mary 2, rederij Cunard. Een reis van 106 dagen, M303 is de reiscode.

Recente Reisverslagen:

26 April 2013

26-4/27-4

25 April 2013

25-4

24 April 2013

24-4

23 April 2013

23-4

22 April 2013

22-4
Jopie

Welkom bij ons reisverslag! We proberen zo vaak en zo veel mogelijk informatie te delen, maar willen niet dat de hele wereld weet dat we bijna 4 maanden aan het cruisen zijn. Hierbij dan ook het verzoek om niet onze namen te vermelden of die van onze meiden. Wij weten zeker dat we veel plezier zullen hebben en dat wensen we jullie ook met het lezen van onze reisverhalen.

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 22511

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 26 April 2013

Queen Mary 2

Landen bezocht: